مدیربرنامه های کاسیاس: ایکر هیچ‌گاه نمی خواست از رئال مادرید جدا شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدیربرنامه های کاسیاس: ایکر هیچ‌گاه نمی خواست از رئال مادرید جدا شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدیربرنامه های کاسیاس: ایکر هیچ‌گاه نمی خواست از رئال مادرید جدا شود

طرفداری- مارکز مدیربرنامه های ایکر کاسیاس در گفتگویی مفصل با as درباره شرایط جدایی موکلش از رئال مادرید و وضعیت فلورنتینو پرز در این تیم به صحبت پرداخت. 

- انتقال کاسیاس به پورتو:

ایده رفتن به تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد، جذاب بود. ما برخی پیشنهادات از لیگ جزیره را بررسی کردیم، امّا واقعاً آن ها علاقه واقعی به جذب کاسیاس نداشتند تا اینکه پورتو علاقه خود را نشان داد. ایکر می خواست به جایی نزدیک مادرید برود و پورتو کاملاً مناسب او بود. طی  دو سفر به پورتو، مسائل مالی بین ما حل و فصل شد. آن ها تصور می کردند که ایکر با وجود داشتن پیشنهادات دیگر، به پورتو نخواهد رفت.

- پرز گفت که کاسیاس خواهان جدایی از رئال مادید بوده است:

و شما باور می کنید؟ او هیچ گاه به دنبال جدایی از رئال نبود. او هیچ گاه نگفت که می خواهد از رئال برود و هیچ گاه برای شماره یک بودن دروازه رئال از کسی چیزی نخواست. او دو فصل دیگر با رئال قرارداد داشت و می خواست فوتبالش را اینجا به پایان برساند، او اینجا خوشحال بود و مادرید مانند خانه اش بود، امّا آن ها او را نمی خواستند. وقتی که حدود سه هفته قبل بنیتز در مصاحبه اش به تمجید از ناواس پرداخت و از جذب دخیا گفت. این بی احترامی به ایکر بود و او نمی توانست این را نادیده بگیرد. همه شرایط کاسیاس به قبل و بعد از آن حرف ها باز می گردد، بنیتز کسی نیست که باید سرزنش شود، همه این ها مدیریت شده بود.

- او به دستور پرز این حرف ها را زد؟

بله، هر اتفاقی که در مادرید می افتد باید با دستور پرز باشد. شرایط در رئال به دو برهه بعد و قبل از پرز تقسیم می شود. در سال 2000، او از  شنیدن توصیه دیگران خسته شد و والدانو را به رئال مادرید آورد که واقعاً فوتبال را به خوبی می شناخت و شرایط به خوبی پیش رفت، وقتی 2006 او استعفا داد، او گفت که به خاطر این می رود چراکه نتوانسته با تیم کنار بیاید. در سال 2009 او به تیم بازگشت و به مجموعه بازیکنان به طور مستمر حمله می کرد. او از بازیکنانی که در رأس اتفاقات بودند خوشش نمی آمد. مادرید خیلی بزرگتر و خیلی مهم تر از فلورنتینو پرز است. او فکر می کند خدای مادرید است، امّا او تنها باعث ناآرامی در این تیم شده است. تورهای با مسافت های  طولانی، این دیوانگی است، قبلا همه اینجا از مسائل فنی صحبت می کردند، امّا اکنون کسی جرأت صحبت ندارد چراکه همه برده پرز هستند

- پرز تاوان از دست دادن کاسیاس را خواهد داد؟

قطعاً. فلورنتینو به خاطر مسئله کاسیاس به زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد. نمی دانم کی این اتفاق می افتد، امّا می دانم قطعاً رخ می دهد. او باید یک روز توضیح دهد که چرا کریستیانو در یک شرکت خارج از رئال مادرید کار می کند. تصور کنید که کریستیانو 40 میلیون یورو درآمدزایی داشته باشد و آن را به پیتر لیم، مالک والنسیا بدهد. 

 

- رابطه ات با پرز کی به پایان رسید؟

به خاطر ماکله له، برای بی احترامی پرز به او.  پرز بازیکنان سیه چرده را قبول نداشت، او نژاد پرست نبود، امّا از سیاه پوستان خوشش نمی آمد. من بر سر اتوئو هم با او درگیر شدم. من گفتم که ساموئل به همان اندازه فیگو ستاره است. او به خاطر رنگ پوستش مجبور به ترک رئال شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394 | 19:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.